Sunday 7 July 2013

Foto Wanita Yang Ditangkap Khal wat Bersama Shah Jas zle



Admin bukan sengaja nak jadi batu api pulak pada hari Jumaat yang penuh mulia ini. Tapi apa yang Admin cuba persoalkan di sini adalah hasil daripada perasaan ingin tahu Admin sendiri selepas membaca kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).
Dalam siaran akhbar tersebut, pihak JAIS telah mengesahkan bahawa aktor Shah Jaszle telah ditangkap berkhalwat pada pagi Khamis lalu di sebuah apartment yang terletak di Subang. Tangkapan itu dibuat hasil daripada aduan ramai orang.

Tapi, yang menariknya, dengan siapa Shah Jaszle ditangkap, ianya tidak pula disebut di dalam kenyataan akhbar tersebut? Secara tidak langsung, ia membuatkan MuraI Batu tertanya-tanya mengapa pihak JAIS tidak menyebut nama pasangannya itu?

Sedangkan apa yang Admin tahu, kalau pasangan yang ditangkap berkhalwat itu sama-sama beragama Islam, kedua-duanya akan didakwa oleh pihak JAIS. Bukan Admin saja yang tertanya-tanya akan hal ini.

Tapi, beberapa orang rakan turut bertanyakan pada Admin: "Shah Jaszle kena tangkap dengan tunangnya atau pun orang lain? Admin pun tak tahu nak jawab tentang persoalan diaorang ni.

Apa yang pasti, isu Shah Jaszle ditangkap khalwat ini nampaknya telah menimbulkan spekulasi dan spekulasinya adalah siapakah perempuan yang kena tangkap khalwat dengan Shah Jaszle itu? Ha... Siapa nak jawab tu?
Apa-apa pun kita hanya boleh tunggu berita selanjutnya.


Read more: http://di-sini-bermula.blogspot.com/2013/06/foto-wanita-yang-ditangkap-khalwat.html#ixzz2YLc2Ftbe

No comments:

Post a Comment