Tuesday 9 July 2013

KOMEN NAJWA LATIF TERHADAP VIDEO COUPLE SEMINGGU PUTERI AWANI.


Busy sangatkah aku ni sampai hal-hal 'penting' macam ni pun boleh terlepas? Siapa lagi yang tak kenal siapa gadis comel ni? rasanya aku lah yang paling lambat tahu video ni kot..haha!..

Adik Puteri Awani, nama seorang gadis comel dengan video menggemparkan negara Malaysia yang mempunyai rakyat prihatin dan rata-ratanya pantang melihat perkara yang mengaibkan bangsa dan agama. Dah tengok video tu? korang carilah kat facebook, berlambak dah share kat situ.

Aku tak nak cerita pasal video tu, yang aku kisah komen Najwa Latif yang terharu sangat tu (comel kan hihi).. tengok kat gambar atas tu, nampak tak komen Najwa Latif? popular dah budak ni sekarang..

Najwa Latif: Yeah! Thanks sebab nyanyi lagu saya...terharu sangat :)

Kalau nak marah budak ni, rasanya tak perlulah kan..ibubapa dan sanak saudara adik Puteri Awani tu rasanya dah berbuih bagi nasihat, tak payahlah kecoh sangat, nak bagi nasihat kat blog ni bukan adik Puteri Awani baca pun kan haha..

Macam ni lah, yang baru menuntut kat sekolah menengah tu pleaselah jangan buat video memalukan macam ni, kalau untuk simpanan saja tak apa, jangan bagi orang umum tengok..kan sendiri yang malu?! 

Adik ni dah buat entry balas bagi video tu, komen dah nak cecah 900, ada yang positif ada yang kasar. Korang boleh baca kat sini--> Blog Puteri Awani


Sumber: http://blogofelih.blogspot.com/2013/07/komen-najwa-latif-terhadap-video-couple.html#ixzz2YYdOGgDH
Under Creative Commons License: Attribution

No comments:

Post a Comment