Thursday 27 June 2013

Cara Mudah Menguatkan Membesarkan Dan Memanjangkan Zak@r

baru jantan namanya.....

Fakta lelaki mempunyai zakar yang kecil, pendek dan lemah adalah 70% diseluruh negara. Ini terjadi kerana remaja-remaja terlalu gemar beronani untuk melayan nafsu tanpa memikirkan kesan pada hari akan datang. Zakar yang lemah, pendek dan kecil amat sukar untuk memuaskan wanita di ranjang. Bila ini terjadi, maka ramailah kaum isteri akan cuba mencari altenatif lain untuk mendapatkan kepuasan seks yang mereka inginkan.

Zaman sekarang, hampir 90% wanita di malaysia tidak mendapat kepuasan seks di ranjang bersama suami. Kebanyakkan wanita gemar memilih lelaki berbangsa asing seperti lelaki bangladesh, lelaki negro atau orang putih sebagai pasangan di ranjang adalah kerana mereka memiliki zakar yang besar, panjang, tahan lama dan hebat berbanding lelaki di malaysia.

Adakah perkara ini harus di biarkan?? Mengapa diri anda tidak menjadi kegilaan wanita di ranjang?? Adakah zakar anda setanding dengan zakar lelaki-lelaki bangladesh, lelaki negro dan orang putih?? Adakah anda yakin isteri anda benar-benar puas di ranjang bersama anda??

Jangan malu untuk mengubah hidup dan diri anda. Zakar anda hanya satu dan tidak boleh di tukar ganti. Carilah cara untuk menguatkan, membesarkan dan memanjangkan zakar anda. Jangan biarkan isteri anda terkapai-kapai mencari kepuasan sendiri di ranjang.

Ada pelbagai kaedah yang boleh anda gunakan untuk menguatkan, membesarkan dan memanjangkan zakar. Salah satu cara adalah seperti urutan batin oleh pakar-pakar urutan. Jika anda memilih untuk buat urutan, anda harus bersabar hari demi hari untuk mendapatkan hasilnya. Tetapi harus juga berhati-hati adakalanya wang anda akan hangus begitu sahaja kerana tidak dapat hasil yang di inginkan.

Jika anda takut menggunakan kaedah dan cara tradisional, anda boleh cuba dengan kaedah moden. Saya syorkan anda mencuba Vimax Herbs keluaran dari canada. Vimax herbs di cipta oleh para saintis untuk membantu lelaki yang mengalami masalah seksual seperti zakar kecil dan pendek, lemah tenaga batin dan zakar lemah yang sering pancut awal.

Anda hanya perlu memakan sebiji pil vimax herbs sehari sekali setiap kali 30 minit selepas makan malam atau sebelum tidur. Dengan vimax herbs, anda akan dapat menguatkan, memanjangkan dan membesarkan zakar anda dalam beberapa minggu sahaja tanpa anda perlu menghabiskan masa dan wang ringgit di pusat-pusat urutan yang belum tahu keberkesanannya.




Hasil yang akan anda lihat setelah mengambil Vimax Herbs:

Minggu 1 Hingga 4:
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan kulit zakar dan ereksi serta ketahanan yang lebih lama.

Minggu 5 Hingga 8;

Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati perubahan saiz zakar anda yang sangat menakjubkan. Stamina anda akan lebih kuat dan bertenaga. Anda pasti akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru dan ketahanan diri anda dalam segala aspek.

Minggu 9 hingga 12
Zakar anda lebih padat dan kuat dari sebelumnya. Saiz zakar yang lebih besar dan panjang yang akan memuaskan isteri anda sehingga tahap kepuasan yang tidak dapat dilupakan. Ketahanan diri yang lebih kuat, bertenaga dan tahan lama. Isteri anda pasti kagum dengan kehebatan anda dan sentiasa rindukan belaian anda di ranjang.

No comments:

Post a Comment