Thursday 20 June 2013

Pengarah Ger-sang C.a.b.u.l Pelakon Muda

Pengarah Ger-sang C.a.b.u.l Pelakon Muda | Akhbar Sinar Harian hari ini ada melaporkan kes seorang pelakon muda dic.a.b.u.l oleh pengarah n.a.k.a.l yang berusia 60an.

Menurut laporan mangsa yang berusia 22 tahun, insiden itu berlaku antara Januari dan Februari lalu.

pengarah keji,gambar pengarah muda malaysia, pengarah cabul pelakon, gambar pelakon yang dicabul pengarah, siapa pegarah yang mencabul pelakon muda

Menurutnya lagi, men.c.a.b.u.l merupakan kejadian terbaru membabitkan perbuatan keji pengarah itu kerana kejadian kali pertama semasa pengarah berusia sekitar 60-an itu menghantarnya pulang ke Damansara.

“Pada masa itu saya terkejut dengan perbuatannya, namun pengarah itu ugut saya diamkan diri.
Sekiranya perkara ini tersebar, nama saya dalam dunia lakonan akan 'gelap'.

“Saya memang minat berlakon, tetapi kerana insiden itu, saya takut untuk menerima tawaran berlakon. Jika diikutkan, pengarah itu merupakan pengarah ketiga yang pernah saya bekerjasama dan pengalaman bekerja dengannya memang benar-benar menakutkan saya,” katanya kepada Sinar Harian.

Selepas kejadian dia dica.bul, pengarah tersebut ada memberi tawaran berlakon kepadanya namun dia menolak kerana bimbang perkara sama berlaku lagi.

Difahamkan, insiden yang berlaku itu semasa beliau jalani penggambaran drama 13 episod di bawah arahan pengarah dan juga penulis skrip itu di Air Mawang, Kuala Pilah.

Menurutnya, kejadian itu berlaku tiga hari berturut-turut apabila pengarah itu sesuka hati m.e.r.a.b.a  t.u.b.u.h nya dan me.n.c.i.um.nya jika dia terleka.

“Saya harap apa yang berlaku kepada saya jadi tauladan. Malah, saya harap pengarah itu juga akan mendapat hukuman setimpal," katanya.

Buat masa ini, identiti pengarah tersebut masih belum diketahui.

Quote: 
ades..sapa lah pengarah ini.

No comments:

Post a Comment