Friday 28 June 2013

Oh! perempuan Juga Onani – Biar Betul?




  • Follow Me on Pinterest
Perkara ini sebenarnya sangat taboo dibincangkan oleh rakyat Malaysia. Namun begitu hakikatnya perkara ini memang banyak dilakukan oleh wanita Malaysia sama ada telah berumah tangga atau masih gadis sunti.Onani, masturbasi atau melancap ialah perbuatan mencapai kemuncak kenikmatan seksual secara perseorangan.
Awk Onani
Statistik menunjukkan 99% lelaki pernah onani manakala lebih kurang 60% wanita juga onani. Data ini mungkin tiada kesahihan namun begitu Nasha percaya anda semua pasti setuju kan? Punca utama kepada onani ialah berseorangan di satu tempat dan tertedah dengan unsur pornografi sama ada melalui internet, fantasi novel atau video.
Malah ada awek yang ketagihan dengan perbuatan ini. Jika ditanya pada ustaz atau ustazah sudah pasti jawapannya haram untuk dilakukan, Nasha yang comel ini mengesyorkan para lelaki silalah kahwini teman wanita anda cepat-cepat. Kesian mereka yang ketagihan itu.
Ramai awek yang belum berkahwin akan bertanya, adakah hilang dara atau ‘virginity’ jika melakukan onani. Jawapannya ialah bregantung kepada teknik onani anda. Teknik-teknik pelancapan wanita termasuk meraba vulvanya, terutamanya di bahagian kelentitnya, dengan jari telunjuk atau tengah tidak akan menyebabkan kehilangan dara. Jika memasukkan jari satu atau lebih, menggunakan dildo, timun, terung dan lain-lain kedalam faraj sudah tentu akan hilang dara.

No comments:

Post a Comment