Saturday 29 June 2013

rahsia buat loan senang lulus

RAHSIA LOAN / PINJAMAN BANK ANDA LULUS TANPA SLIP GAJI

 ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM SEJAHTERA

 

Pinjaman / Loan Bank sudah menjadi satu kelaziman bagi rakyat Malaysia. Terlalu sedikit golongan yang mampu untuk memiliki hartanah atau kenderaan khususnya, secara tunai. Di tambah pula dengan harga rumah dan kereta di Malaysia yang tinggi, menjadikan kebergantungan terhadap produk bank ini tinggi dan sentiasa mendapat permintaan.

 

Pinjaman / Loan bank atau dalam erti kata lain, berhutang, bukanlah suatu perkara yang menyeronokkan bagi sesetengah pihak. Ianya boleh menjadi bencana kepada yang gagal menguruskannya dengan baik.  Tetapi bagi yang bijak dan mempunyai strategi yang rapi, Pinjaman / Loan Bank ini boleh menjadi suatu alat yang sangat berguna dan menguntungkan.

 

Saya pasti setiap daripada anda semua pastinya inginkan kehidupan yang lebih baik dan selesa. Saya yakin ramai diluar sana mempunyai pelbagai sebab untuk mendapatkan pinjaman bank, baik untuk membeli rumah, membeli kereta, pelaburan, mengumpul modal perniagaan, mahupun mengembangkan perniagaan sedia ada.

 

Bagi mereka yang mempunyai kerja dengan syarikat yang besar dengan gaji yang lumayan, ataupun mereka yang bekerja dengan kerajaan, pastinya soal Pinjaman / Loan bank ini tidak begitu menjadi isu kerana kebiasaan bank dengan sukacitanya akan meluluskan permohonan mereka. Slip gaji yang mantap, dengan rekod bayaran yang baik adalah ciri-ciri utama untuk bank meluluskan sesuatu Pinjaman / Loan.

 

Bagaimanapun sejak akhir-akhir ini, syarat-syarat yang ditetapkan bank untuk membuat pinjaman semakin ketat. Jika dahulu gaji kasar dipertimbangkan untuk menentukan jumlah pinjaman yang layak untuk pemohon, kini bank lebih gemar mengambil gaji bersih iaitu sesudah ditolak KWSP, SOCSO dan sebagainya.

 

Tindakan ini bagi memastikan peminjam betul-betul layak dan mampu untuk membayar balik ansuran bulanan mereka dengan konsisten.

Syarat Bank KetatSyarat Bank KetatBUY NOW BUTTON a

Hal ini lebih menyulitkan bagi mereka-mereka yang bekerja sendiri. Pelbagai dokumen diperlukan, surat sokongan, kertas kerja, penjamin, cagaran dan sebagainya perlu disediakan sebagai sandaran membuktikan pemohon betul-betul layak.

 

Persoalan timbul bagi mereka yang kerja sendiri. Bagaimana dengan mereka yang bekerja tanpa slip gaji?? Bagaimana dengan makcik-makcik yang berniaga nasi lemak, goreng pisang, dan sebagainya?? Bagaimana dengan mereka yang menjana pendapatan secara online yang semakin hangat sekarang ini?? 

 

Adakah mereka ini tidak layak untuk memohon pinjaman bank?? Bagaimana pula dengan mereka yang mempunyai slip gaji tetapi jumlah pinjaman dibenarkan sangat sedikit, yang biasa dialami pekerja swasta??


Berdasarkan kajian saya, ramai golongan di luar sana yang sukar untuk mendapatkan Pinjaman / Loan bank. Mereka-mereka ini mampu menjana pendapatan yang hebat, tetapi untuk membuat Pinjaman / Loan bank seringkali di tolak atas alasan pendapatan tidak tetap;

  • Peniaga / pendapatan online

  • Peniaga pasar malam

  • Peniaga warung / gerai / burger / goreng pisang, dsb

  • Ejen-ejen, insurans / unit trust / jual kereta, dsb

  • Pemandu teksi/peribadi

  • Petani, Nelayan, Pekebun Kecil

Golongan berikut pula bekerja dengan gaji tetap, tetapi masih sukar untuk membuat Pinjaman / Loan bank;

  • Pekerja swasta dengan gaji rendah

  • Pinjaman dibenarkan rendah

  • Komitmen dengan bank tinggi

  • Syarikat tempat bekerja bermasalah

  • Elaun / overtime tidak diambil kira

  • Baru bekerja

  • Tiada rekod dengan bank

keluhan pekerja swasta
keluhan pekerja swastakeluhan pekerja swastaBUY NOW BUTTON a

Permasalahan seperti dirumuskan di bawah seringkali menjadi isu dan dilema pemohon Pinjaman / Loan bank;

  • Tiada Slip Gaji

  • Tiada Penjamin

  • Tiada Cagaran

  • Pinjaman dibenarkan rendah

  • Komitmen Tinggi

  • Gaji Kecil

  • Tiada Rekod Dengan Bank

 

Boleh dikatakan ramai sebenarnya yang bekerja sendiri. Jika setiap kali ingin membuat Pinjaman / Loan bank perlukan penjamin, mungkin secara jangka masa panjangnya agak sukar.

 

Sekarang juga bukan mudah untuk dapatkan penjamin walaupun dari kalangan keluarga sendiri apatah lagi rakan-rakan dan kenalan. Ini kerana penjamin juga sedar risiko yang bakal dihadapi mereka.

 

Banyak kes kebankrapan melibatkan penjamin sedangkan peminjam yang tidak melangsaikan pinjaman. Inilah yang seringkali merungsingkan bukan setakat mereka yang ingin meminjam, malah penjamin sendiri.


penjaminpenjaminBUY NOW BUTTON a

 

Akibat dari pelbagai permasalahan tadi, ramai yang gagal dalam permohonan mereka. Akhirnya ramai pula yang terjebak dalam aktiviti-aktiviti penipuan bagi memudahkan mereka mendapat Pinjaman / Loan daripada bank.

 

Ada juga pihak yang sanggup menawarkan perkhidmatan membuat slip gaji khas bagi yang ingin mendapatkan Pinjaman / Loan bank secara mudah. Dengan slip gaji direka sendiri oleh pihak tersebut, pihak pembeli boleh menetapkan sendiri gaji yang mereka inginkan dalam slip gaji tersebut.

 

Malah pihak tidak bertanggungjawab tersebut akan menyediakan operator untuk menjawab panggilan telefon daripada pihak bank. Hal seperti ini bukan sahaja melanggar dan menyalahi undang-undang, malah anda sendiri yang boleh menempah jalan sukar di masa hadapan.

 

Sudah tentu anda akan terus disenarai hitam oleh pihak bank, menyebabkan anda langsung tidak boleh ada sebarang urusan dengan pihak bank tersebut.

sanggup menipusanggup menipu akibatsanggup menipu akibat2BUY NOW BUTTON a

 

Lebih parah lagi dek kerana sukar mendapatkan pinjaman daripada pihak bank, semakin ramai pula yang terpengaruh dengan iklan-iklan haram yang berleluasa melibatkan ceti haram atau ahlong.

 

Akibat dari kegagalan mendapatkan Pinjaman / Loan bank, mereka-mereka yang terdesak ingin menggunakan wang, mencari ahlong-ahlong ini dan meminjam daripada mereka.

 

Ini bukan sahaja mendedahkan peminjam dengan riba, yang jelas haram untuk kita orang islam terlibat dengan riba, malah turut mendedahkan peminjam dengan risiko tentang keselamatan diri dan keluarga.

 

Umum mengetahui teknik ganas ahlong yang akan mengancam nyawa dan keluarga si peminjam andai gagal membayar balik pokok dan bunga pinjaman. Interest atau bunga yang ditetapkan juga adalah lebih tinggi dari kebiasaan.

 

Di petik dari sebuah akhbar tempatan, seorang artis pernah terlibat dengan kes meminjam wang dengan ahlong. Pinjaman yang pada asalnya RM50,000 menjadi RM300,000 setelah dikira dengan interest!


ahlong1ahlong2ahlong3

Sebenarnya saya sendiri pernah mengalami kesukaran untuk mendapatkan Pinjaman / Loan bank satu ketika dahulu. Justeru saya sendiri memahami nasib peminjam-peminjam yang terlibat dengan permasalahan di atas.

 

Lama kelamaan, hasil dari penelitian dan soal selidik saya, akhirnya saya menemui jalan yang sah dari segi undang-undang yang membolehkan permohonan anda mudah diluluskan.

 

Dan hasil daripada pengalaman saya itulah yang ingin saya kongsikan disini, supaya semua yang senasib dengan saya mendapat manfaat.

MEMPERKENALKAN!!!

EBOOK YANG AKAN MEMUDAHKAN ANDA MENDAPAT PINJAMAN BANK!!!
cover3D 1

Jika anda ingin mendapatkan Pinjaman / Loan bank tetapi mengalami masalah-masalah berikut;

  • TIADA SLIP GAJI

  • GAGAL MENDAPATKAN PENJAMIN

  • TIADA CAGARAN

  • GAJI RENDAH

  • KOMITMEN TINGGI

  • PINJAMAN DIBENARKAN RENDAH / TERHAD

  • TIDAK MENCARUM KWSP

Kini ia bukan lagi menjadi masalah buat anda

 

Tidak perlu lagi cuba untuk MENIPU pihak bank dengan MEREKA SENDIRI SLIP GAJI!

 

Tidak perlu membuat PINJAMAN / LOAN HARAM dengan ceti haram atau ahlong yang bukan sahaja MERUGIKAN malah mengancam KESELAMATAN ANDA dan KELUARGA!

 

Tidak perlu lagi mencagarkan TANAH atau RUMAH PUSAKA semata-mata untuk memastikan PINJAMAN / LOAN anda lulus!

 

Tidak perlu lagi menebalkan muka mencari PENJAMIN!

 

Ebook ini sememangnya UNTUK ANDA dan PERLU anda miliki. Anda kini boleh mengetahui bagaimana teknik mudah untuk memastikan Pinjaman / Loan bank anda lulus serta merta!

 

Apa yang ingin saya kongsikan dalam ebook ini;

  • Bagaimana untuk mengetahui kelayakan kita untuk buat loan dengan bank?

  • Apa persediaan yang perlu dilakukan sebelum memohon loan bank?

  • Bagaimana cara mendapatkan kepercayaan pihak bank

  • Bagaimana cara lulus loan tanpa slip gaji?

  • Bagaimana untuk memilih loan bank mana yang terbaik?

  • Teknik mudah memastikan bank meluluskan pinjaman anda

  • Apa perkara yang perlu dihindari ketika berurusan dengan pihak bank

  • Penerangan langkah demi langkah secara mendalam agar boleh difahami semua golongan

  • Perkara-perkara lain yang pastinya membuat anda TERKEJUT!

PREVIEW EBOOK

cover3D 9a

TESTIMONIAL

APA KATA MEREKA YANG SUDAH MEMBACA EBOOK INI!!
TESTIMONIALTESTIMONIAL 3TESTIMONIAL 2TESTIMONIAL 4TESTIMONIAL 5TESTIMONIAL 6

 

PENTING;

EBOOK ini adalah dalam format file PDF. Sila pastikan anda memiliki software Adobe Acrobat versi terkini atau paling rendah versi 7 untuk mengelak sebarang masalah.

 

Anda boleh membaca ebook ini menerusi PC anda, IPAD anda atau smart phone anda. Sangat mudah!

 

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA CUMA RM30 SAHAJA!!


compilation-NEW-4

PEMBELIAN

LANGKAH-LANGKAH PEMBELIAN


BORANG PEMBELIAN

Sila pastikan anda melengkapkan borang ini setelah anda melakukan pembayaran


Nama Penuh:
Email:
No. Telefon:
Alamat Rumah (jika perlu):
Maklumat Perbankan Untuk Pembayaran:
CIMB BANK - HARTASAMA ALLIANCE ( 1232-0000743-101 )
MAYBANK - HARTASAMA ALLIANCE ( 5627-7721-6440 )
Bank Pembayaran:
Kaedah Pembayaran:
Tarikh Pembayaran:
Masa Pembayaran:
No Rujukan Pembayaran:
Sebarang pertanyaan atau makluman:
Sila simpan bukti pembayaran anda. Pihak kami akan meminta bukti pembayaran jika terdapat sebarang keraguan. Terima kasih.



HUBUNGI KAMI

HUBUNGI KAMI

 

 

Sekiranya terdapat sebarang masalah berkaitan pembelian, pertanyaan atau maklum balas, sila hubungi kami melalui email berikut;

 

rahsialoanmudahlulus@gmail.com

atau

admin@rahsialoanmudahlulus.com

 

Kami amat mengalu-alukan maklum balas daripada anda

 

Semoga segala permasalahan anda terungkai dengan ilmu yang dikongsikan di dalam ebook ini, Rahsia Loan Lulus Tanpa Slip Gaji, dan semoga anda terus kaya dan berjaya :)


No comments:

Post a Comment